środa, 20 listopada 2013

Rozstanie? - Ziam

- Zayn, możemy porozmawiać? - zapytał Liam wchodząc do pokoju swojego chłopaka. Mulat podniósł na niego wzrok znad ekranu laptopa.
- Tak, oczywiście. - odłożył laptopa na szafkę i usiadł na łóżku po turecku, klepiąc miejsce obok. Młodszy usiadł nipewnie koło chłopaka i bawił się dłońmi nie patrząc na niego.
- O co chodzi? - mulat chwycił dłonie chłopaka i uniósł je do swoich ust, całując delikatnie ich wierzch. Liam  zamknął oczy, zaciskając je delikatnie i próbując się nie rozpłakać.
- Aniołku? Coś nie tak? - dopytywał Zayn zmartwionym i cichym głosem.
- Ja... - zaczął po chwili milczenia, ale w chwili gdy JEGO chłopak zaczął mówić głosem którym mówił tylko raz w całym swoim życiu, zwracając się do dziadka gdy leżał na łóżku umierając - załamał się. Zayn jest najlepszym chłopakiem na świecie. Ale te zdjęcia z Perrie pod jakimś klubem.. Pewnie był pjany i się z nią przespał.
- Wykrztuś to. - powiedział cicho.
- Widziałem dziś w gazecie jak całowałeś się z Perrie... - odpowiedział prawie niesłyszalnie Liam.
Zayn zamilkł, na chwilę lecz zaraz przemówił.
- Oni mi kazali.. - powiedział cicho. - Obok klubu było dużo paparazzich i przysłali ją do mnie żebyśmy "okazali sobie uczucia". To naprawdę nic nie znaczyło. Wiesz, że kocham tylko ciebie.
Liam nie odzywał się.
- Proszę, uwierz. - powiedział bliski płaczu. Chłopak w odpowiedzi chycił jego podbródek i uniósł delikatnie jego głowę, patrząc głęboko w jego czekoladowe oczy.
- Wierzę. - powiedział cicho i pocałował delikatnie Zayna. Po chwili na policzkach obu chłopaków widniały łzy, ale co za różnica która była czyja, skoro i tak się łączyły?


Dziękuję za aż podajże 18 komentarzy, to bardzo dużo. Komentujcie nawet jeśli to najgorsza rzecz na świecie. Liczę się z waszymi opiniami. Błagam składajcie propozycje. Jeśli ich nie będzie to pisać też nie będę. Możecie je składać tu.
Prosiłabym jeszcze abyście w komentarzach podawali swoje nazwy twittera. Chciałabym wiedzieć komu się podoba.

3 komentarze:

  1. jeju ;o świetne! i smutne ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam tylko o Larry'm lecz tak mi wpadło, krótkie to mówię co mi tam. Nie żałuję, jest na prawdę świetne, emocje tak w krótkim tekście. Super, czekam na kolejny. x

    @larrehismine

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, smutny ale podoba mi się. x
    tak samo jak @larrehismine czytam tylko o Larry'm ale podoba mi się.
    Czekam na więcej. x

    @louehprincess

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K